II. Évad 83.rész 03/03 L-LA

.:: Amy szemszöge ::. 

 Zoe!  kiabáltam az ajtóból.
 Igen jött le pizsamába.
 Elmentem, majd egy hét múlva jövök  fogtam meg a bőröndöm.
 Rendben elleszek  vonta meg a vállát. 
 Ha van valami, akkor hívj.
 El leszek egy hétig nem kell még egy dada, így is Edward a nyakamon lóg.
 Csak segíteni akar, meg én is.
 Nekem most az a legnagyobb segítség, ha végre leszálltok rólam és sehol sem kell meghallanom kis bandácskát.
 Tudod, hogy lehetetlen. Híresek, mint a Beatles.
 Nem baj, itt tilos kimondani bármit, ami velük kapcsolatos.
 Jó, de vigyáz magadra.
 Vigyelek ki?
 Azt megköszönném, de nem akarsz felöltözni?
 Jó vagyok így  vonta meg a vállát.
Felvette a cipőjét, meg a kulcsot felkapta a kezébe. Kinyitotta a garázsajtót, betettem a csomagomat, majd beszálltam az anyós ülésre. Ahogy kihajtott úgy csukódott be az ajtaja. 
 Zoe!  fordultam felé.
 Igen  kapta rám a pillantását, majd vissza fordult az útra.
 Li felajánlotta, hogy költözzek hozzá, amikor visszajönnek.
 Igen, de mi a lényeg?
 Hogy nem tudok mit mondjak neki?
 Életed szerelmével vagy egy szerencsétlennek, akinek elege van az ellenkező nemből? Nehéz választás, nem is tudom mit válasszak. 
 Nem akarlak egyedül hagyni.
 Nyugodtan költözz hozzá, most gonoszul fog hangzani, de én jól járok. Nem kell néznem, hogy mennyire boldogok vagytok, jobb nekem egyedül. Már ha tudok egyedül lenni, Edward folyamatosan nyakamon lóg.
 Csak figyel rád.
 Addig fog, míg meg nem verem.
 Ne legyél vele ilyen gonosz.
 De az vagyok elvette az apámat.
 De nem direkt.
 Nem érdekel.
 Valaha megbocsátasz neki?
 Talán egyszerre.
 És neki.
 Soha. – Megállította a kocsit majd leparkolt.  Jó mulatást Los Angelesbe, ne menj kaszinóba részegen ne feküdj össze senkivel, gumit mindig húz a társad farkára.
 Komolyan anyám nem csinált így.
 Látod én jobb anya vagyok nem akarom, hogy valami himlőt összeszedj.
 Okééé. Pá anya csak úgy halkan megjegyzem, csak Livel fogok lenni.
 Attól még húz gumit a farkára.
 Jó szia  szálltam ki a kocsiból.
Leadtam a csomagom, majd leültem az első szabad székre és vártam.
"Komolyan mondom Zoe megörült. Elkezdett kiselőadást tartani arról, hogy húz gumit a szerszámodra." Írtam Liamnak egy smst mire azonnal jött is a válasz.
"Nem annyira rajongok gumiért, jobb szeretem a szexet nélküle."
"Milyen jó, hogy szedek gyógyszert."
"Igen *perverz mosoly*"
"Megyek, mert most gurult be a gép, majd gyere ki értem."
Beszálltam a gépre, majd még indulás előtt megnéztem, hogy mit írt vissza, így is mellettem lévő csúnyán nézett rám.
"Várlak a reptéren kocsit béreltem, hogy ne kelljen hotelig várnom."
"Kanos állat." írtam neki, majd eltettem a telefont.
Az út valami felejthetetlen volt. Egy pedofil állat ült mellettem, folyamatosan perverz dolgokról beszélt. Menjek vele be a mosdóba, mert megnézne ruha nélkül, meg azt is mondta, hogy kikötözne és megdugna az utcán. Leszállt a gép, mint a villám úgy mentem le, felvettem a bőröndöm, majd ráültem, mivel a székek foglaltak voltak.
 Tudod jobban örültem volna, ha állsz és megcsodálhatom a feneked  szólalt meg mögülem egy rekedt hang.
 Szállj le rólam  ütöttem oldalba.
 Elhiszem, hogy nem volt valami felemelő Zoeval lenned, de ne engem verj ezért  háborodott fel Li miközben lejjebb tolta a szemüvegét.
 Jaj csak te vagy  sóhajtottam fel.
 Több lelkesedést, még a pasid vagyok.
 Mi az, hogy még?  akadtam ki.
 Tudod mit kezdjük újra az egészet  fordult meg majd elment pát méterre.
Megráztam a fejem, majd vissza ültem a helyemre.
 Szia  ölelte meg a vállam.
 Örvendek  fordultam felé.
Nyomtam az ajkaira egy puszit, majd megfogta a bőröndömet. Az egyik kezével a csomagomat húzta maga után másikkal meg az én kezem fogta. Oda vezetett egy sötét kocsihoz, majd kinyitotta nekem az ajtót. Betette a cuccomat hátra és helyet foglalt mellettem.
 Mennyire vagy az ellen, hogy a kocsiba csináljuk?  húzott bele az ölébe.
 Kicsit nagyon.
 Képes vagy csak így itt hagyni?  mutatott a nadrágjára.
 Igen, ugye milyen szívtelen vagyok.
 Te nem lehetsz szívtelen rám. Nem hagyhatsz így kanosan magamra  nézett rám kiskutya szemekkel.
 Sajnálom Li, így jártál  adtam egy puszit az arcára.
 Ennyivel nem értem be  markolt bele a fenekembe.
Rátapadt az ajkaimra, Nem finomkodott azonnal átcsúsztatta a nyelvét a számba. Annyira vad volt és más. Mindig a kedves és aranyos énjét mutatja. Kényelmetlenül éreztem magam, attól ahol csináltuk. Mi van ha egy lesi fotós meglát vagy egy rajongó?
 Hé mi a baj?  emelte fel a fejem.
 Semmi, csak menjünk.
 Látom, hogy valami nyomja a lelked.
 Zoe, perverz vadidegen, és valaki megláthat, nem akarok az újságok címlapján lenni.
 Vadidegen? 
 Egyen egy pedofil állat, de nem akarok róla beszélni. minél hamarabb el akarok felejteni.
Az út alatt újra elmesélte, amit telefonban, nem zavart csak élveztem, hogy hallhatom a hangját. Ahogy megérkeztünk a hátsóajtóhoz Paul átvette a kocsit és hozta a cuccomat is. Legfelső emelten volt a lakosztályuk.
 Sziasztok  kiáltottam el magam.
 Helló  öleltek meg a fiúk sorba kivétel Louis.
 Cső  intett, majd felvette a kabátját, és minden szó nélkül lelépet.
 Itt van Amy  mondta azonnal Liam, ahogy becsukódott az ajtó.
 Örülj  mondta Zayn, majd a többiek felé fordult.
Játszottak egy kő-papír-olló-t Harry mint vesztes megfogta a kabátját és Louis után indult.
 Ez meg mi volt?  néztem értetlenül.
 Megy részegedni és mivel még nem szakítottak van az a halvány esély, hogy visszakapjuk a régi Louist, így mindig valaki követi részegen haza hozza, majd faggatjuk. De menjünk  fogta meg a kezem majd a szoba felé húzott.
 Csak óvatosan  kiáltott utánunk Zayn.
 Ne kezd már te is  akadtam ki.
 Csak még nem akarom, hogy kölykök rohangáljanak a folyosón.
Nem mondtam rá, semmit, csak követtem Liamet a szobájába. Ahogy beléptem az ágyon ült, nekem háttal.
 Gondolkoztál azon, hogy oda költözz hozzám?  kérdezte miközben maga alá gyűrt.
 Igen, és már tudom is a választ.
 Akkor ne felejtsd elmondani  csókolt meg és már közben húzta is le a ruhámat.

.:: Zoe Szemszöge ::.

Kitettem Amyt, majd megindulta az új törzshelyem felé. Találtam egy kis cukrászdát, oda szoktam elmenni mikor egyedül akartam lenni. Nem zavart, hogy pizsamába voltam. Egy kényelmes nadrág amit mások az utcára is felhúznak, meg egy hosszú ujjú póló. Melltartót megvettem fel reggel. Hajamon egy kicsit látszik, hogy ma még nem látott fésűt, de más így állítja be. Meg tornacipő volt rajtam zokni nélkül. Miért emlékeztet minden rá? Miért nem tudom elfelejteni? Miért nem tudom gyűlölni?
Kocsi hátsó üléséről elővettem a dzsekim, amiben benne volt a telefonom meg a pénztárcám. Vagy három napja itt tároltam.
Leparkoltam ez épület elé, majd kabátomat megfogva léptem be, mire felettem megszólalt a kis harang.
 Örvendek  fogadott mosollyal a pincér, aki mellesleg Jack. Mindig itt dolgozott a szülei ez a hely.
 Helló  ültem le az ablak melletti kétszemélyes asztalhoz.
 Szokásos?  kérdezte miközben egy poharat törölgetett.
 Igen
Elővettem a telefonom, majd megkerestem rajta a 13 okom volt-ot, majd kikerestem hogy hol hagytam abba és folytattam az olvasást.
 Parancsolj  tette le elém a forrócsokit, meg egy szelet málnás sütit.
 Köszi  mondtam, miközben leült mellém.
 Ne vedd tolakodásnak, de az az új divat, vagy most keltél ki az ágyból?
 Második, kivittem a barátnőmet a reptérre és nem volt kedvem felöltözni.
 Nem félsz, hogy meglátnak?
 Régen ha így kimegyek, akkor három napig ha nem tovább arról lett volna szó, hogy milyen őrült vagyok és hogy jöhettem össze egy hírességgel.
 Óóóó milyen híresség?
 Az egyik kornyikáló az öt tagú fiúbandából.
 One Direction.
 Igen, de megköszönöm ha nem kellene hallanom semmit amihez közük van.
 Vége?
 Nem csak 4, de már lehet, hogy 5 hónapja összevesztünk.
Levágtam egy falatot a sütiből, majd elkezdtem piszkálni. Megint azt a joghurtos málnás torta szeletet ettem, mindig ezt ettem, mikor itt voltam.
 Fel a fejjel  veregette meg a vállam, majd magamra hagyott.
Megettem a desszertem, megittam az dupla csokis italom, majd letettem az asztalra a pénzt és elhagytam az épület. Beültem a kocsiba, majd minden cél nélkül gázt adtam. Kiértem a városból, egyetlen egy célom volt, hogy messze legyek a város zajától. Egyedül akartam lenni az ezt csak a nagy semmi közepén tehetem meg. Megérkeztem egy kiserdőhöz, voltam már itt. A közepén egy kis halas tó és pár pad van, amit csak a mókusok használnak. Kivettem a kocsiból egy zacskó mogyorót, majd megindultam a rengetegbe. Leültem az első padra, majd megzörgettem a csomagolást, mire három mókus futott le a fáról. Kettő a padra állt fel mellém a harmadik meg a földről figyelt. Adtam a mellettem állóknak, akik a kezüket nyújtogatták. Kivették a kezemből, majd a pofazacskójukba tömve elrohantak.
Földön ülő feljött mellém és ő is nyújtotta a kezét. Adtam neki, azonnal megtörte és megcsócsálta a benne lévő finomságot. A társai visszatértek, sokkal szemtelenebbek voltak a zacskóból lopkodták ki a kaját, majd futottak.
 Itt hagytak Mogyi?  kérdeztem tőle mire felnézett rám.
Nyújtottam neki még egyet, amit mellettem tört meg. Megjelent a többi erdő lakó apró rágcsáló, akik folyamatosan lopkodták a mogyorót. Vettem ki egy marokkal, hogy maradjon még mielőtt elviszik.
Megették az utolsó szemig, még egy kicsit üldögéltem Mogyi végig maradt velem.
 Pápá  intettem miközben felálltam. Beszálltam a kocsiba és megindultam haza felé.
Ahogy kinyílt az ajtó Lucky akart fellökni. Nagy nehezen meg tudtam állni a lábamon, leguggoltam, megszeretgettem az én kis ördögöm.
De ez az öt hónap alatt annyit elértem, hogy kicsit hallgasson rám. Ugyan olyan szeleburdi, meg őrült, de ha rászóltam akkor abba hagyta.
Konyhába beérve Lucifer fogadott a kupi közepén. Kiborította az edényét amiben a kajáját tartom.
 Mit csináltál?  tette oda a kezem mire felült rá.
 Kekszet akartam  nyújtotta ki a lábát.
Levettem a másik dobozt, majd adtam neki, visszament a helyére. Feltakarítottam a kupit, amit csinált. A helyét is kitakarítottam majd visszavittem a szobába pont mind régen.
Nappaliba össze pakoltam, mire csengetek. Megérkezett a Tv amit tegnap rendeltem. A kanapé már nem kényelmes, így inkább beszereztem egy Tv, hogy az ágyikomba szenvedjek.
Felszerelték a készüléket, kifizettem a szolgáltatásaikat, majd Edward váltotta őket.
 Itt meg mi történt?  vette le a zakóját.
 Semmi  vontam meg a vállam.
Levette a nyakkendőjét, majd kilépett a cipőjéből, majd megigazította az ingét.
 Hoztam kaját a Nando's-ból.
 De jó  morogtam.
 Már megint mi a bajod?
 Túl sok ahhoz, hogy egy élet alatt elmondjam.
 Te tudod  legyintett le.
Leültünk a pulthoz, majd előszedtem a tányérokat a lábamnál lévő szekrényből, addig Edward evőeszközöket keresett.
 Mikor hagysz nekem szabad teret?  néztem fel rá miközben felszúrtam egy borsot a villámra.
 Mikor bebizonyítod, hogy meg leszel egyedül is.
 Meg vagyok, szóval nem kell anyáskodnod.
 Hogy amikor kirúgtak az iskolából, hogy élsz meg?
 Goldenwin lovarda, meg ott van a menedzsment vizsga is.
 Akkor miért nem csinálsz vele valamit?
 Mert azzal, hogy rágják a fülem, hogy csináljak valamit nem fogom. Majd ha akarom.
 Minek kell ilyen makacsnak lenned?
 Mert ilyen a természetem, megszoksz vagy megszöksz.
 Majd lesz valami.
 Az biztos, hogy senki kedvért nem változok meg.
 Apával...
 Nem érdekel, de békén hagyhatnál vele nem fogok neki megbocsátani, majd ha tesz valamit.
 De ismerd el, hogy igaza volt...
 Nincs és nem is lesz, de ha erről akarsz beszélni akkor arra van az ajtó, és felejtsd el, hogy ki vagyok  keltem fel, majd kimentem és kinyitottam neki az ajtót.
 Jó egy idegeid jegyelem a témát  csukta be az ajtót.
 Örökre elég lesz.
Innentől nem beszéltünk, ahogy segített elpakolni haza is ment. Végre egyedül lehettem. Kihasználtam ezt és vettem egy forró fürdőt, majd befeküdtem az ágyamba. Magamhoz öleltem a pokrócom aki még soha nem hagyott magamra, majd próbáltam vissza tartani a könnyeim. Nagy nehezen sikerült elaludnom.

3 megjegyzés:

  1. Imádom!! <3 nagyon várom a következő részt! ;)

    VálaszTörlés
  2. Alig varom a kovetkezot!!!!! Ugye ujra osszejonnek Louis-al???

    VálaszTörlés
  3. Meddig kínzod még Louist? Zoét? Engem????
    Nagyon jó! <3 Köviiit!!

    VálaszTörlés