II. Évad 42. rész 07/15 H

.:: Zoe Szemszöge ::.

Három napja, hogy közöttünk volt a hatodik banda tag, de már a fél világ ismerte. Végén nagyobb lesz a híre mint az apjának. Hétvégén úgy terveztük, hogy körül járjuk majd a várost, de mivel a rajongók ellepték a kijáratott így meghiúsult a tervünk. Telefonon beszéltem Soffyval és úgy beszéltük meg, hogy 29.-től 31.-ig Hillsideben tölti majd. Onnan irány New York.
Leila össze pakolta a cuccait, majd Leot betette a hordozóba. Louis és Niall vitt ki minket a reptérre. A többiektől még a szállodában elbúcsúztunk.
– Két hét és megyünk utánatok – adtam egy puszit Louis arcára.
– Montrosebe induló járatra kérjük utasainkat kezdjék meg a beszállást.
– New Yorkba találkozunk – adtam neki egy csókot, majd ott hagytam.
Az utat szívesen végig aludtam volna, csak hát előtte nem beszéltem Leoval. Mivel Louis az összes hajgumim eltüntette így kénytelen voltam kiengedett hajjal mászkálni.
Leo felébred így ringattam. Hát egy kicsit nagyon megtetszek neki a haja és bele csimpaszkodott. Utálom a gyereket és a jelek szerint ők is. 
Montrose szállt le a gépünk. Ott apa ki jött értünk. Leilat haza vittük, majd megindultunk haza.
Ahogy beléptem az ajtón azonnal össze futott a nyál a számba. Mesés illattok terjengtek mindenhol. Frissen kisült piskóta meg a csoki össze téveszthetetlen aromája. Keveredik a sült hús nyálcsorgató illata. Idáig nem voltam éhes, de ahogy egyre beljebb mentem úgy kezdett el korogni a gyomrom.
– Hallom valaki éhes – mosolygott anya. Oda mentem hozzá, majd szorosan megöleltem. Közben meg az ujjam bele nyomtam a csoki krémbe. Nem csak az illata, de az íze is mesébe illő volt. Még, hogy nem léteznek mesék. Egyenek ebből a krémből és meggondolják magukat. Citrom annyira kiemeli a csokit, és ad neki egy különleges ízt. Szinte szét olvadt a számba. Szerelmes lettem a krémbe.
– Nem nyúlkál – tolt el az édességtől.
– Pedig finom – vettem el tőle a fakanalat.
Sóhajtott egyet, majd hagyta, hagy nyalakodjam ki magam. Próbáltam úgy enni, hogy ne legyek nyakig csoki. Nagyából sikerült is mert csak szakállam nőt. Finom szakállam.
Anya kajájában az a jó vagy éppen nem jó. Kinek mi. Nekem jó. Hogy akkor is eszel amikor tele vagy, mert nem tudod letenni.
– Nyert a süti – dőltem hátra apával egyszerre.
– Ha kipihentétek magatokat akkor össze is pakolhattok.
Apával egyszerre nyögtünk fel. Nagy nehezen felhúztam a székről, majd a kezébe nyomtam a söprűt.
Fél óra alatt ragyogott az egész konyha. Vettem ki magamnak egy utolsó sütit, majd megindultam fel a szobámba.
Whisky kényelmesen feküdt az ablakomba. Észre sem vette, hogy meg jöttem.
Molly meg a kölyköt meg a hátsó kertben voltak. Mivel Lucy szétrágta apa kedvenc papucsát így száműzve lettek.
Kipakoltam a bőröndömből, majd adtam enni Lucifernek.
Felvettem valami kényelmes ruhát, majd felkötöttem a hajam. Kiléptem az udvarra és vissza is mentem. Molly és Lucky tiszta víz volt. Az ajtóba vártak, hogy mikor is megyek ki. 
Bementem a konyhába, majd hoztam ki jutalom falatot. Eldobtam mire Lucy mint valami örült megindult utána. Molly meg csak a fejét emelte fel.
Mielőtt Lucy vissza ért volna én felugrottam a korlátra.
Kis ördög fiúka ott vinnyogott.
– Zoe csinálj valamit a kutyáddal – kiabálta anya.
– Azon vagyok – válaszoltam kicsit talán túl hangosan.
Fogtam egy rongyot, majd a fejére dobtam. Amíg le akarta szedni a fejéről hoztam egy törölközőt.
Miközben törölgettem végig rágta a kezem. Ahogy száraz lett oda mentem a szeretett anyjához és viszonylag szárazra töröltem.
Véletlenszerűen megfogtam egy könyvet, majd kifeküdtem a fűre. Lusy oda feküdt mellém is közben figyelte, ahogy Lucy szét rágta a lábam.
Az egész udvar úszott a napba. Néhol a fák alatt volt egy kicsi árnyék, de nem sok. Én a kedvenc bükk fám alá ültem. Innen belátni az egész udvart, de én nem ládtam. Mennyiszer bújtam ide amikor hallgatózni akartam, vagy amikor még kicsi voltam és az unokatestvéremmel bújócskáztunk.
Estig kint voltam. Akkor is azért mentem be, mert Louis hívott Skypon.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett!!! Gyorsan kövit!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Zoe!:)
    Imádtam, már nagyon várom a folytatást!:) Amúgy verseny folyik nálunk, amire várjuk a jelentkezésedet!;) http://aprilesroseblogja.blogspot.hu/2014/02/verseny.html
    Rose King

    VálaszTörlés
  3. Imádom. Haamar a kövit.
    Pussz.:*Helen*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon joooo! Siess a kovivel. ;)

    VálaszTörlés