II. Évad 40. érsz 07/02 L

.:: Zoe szemszöge::.

Reggel arra ébredtem, hogy Louis simogatja a hátam. Nagy köröket írt le a gerincem mentén.
– Jó reggelt – adott egy csókot a homlokomra.
– Neked is.
– Ki aludtad magad? – mosolygott.
– Mondhatni. Még van pár hónapom amivel le vagyok maradva, de majd behozom Hillsidebe.
– Meddig maradsz?
– Augusztusban már New Yorkban leszek.
– Mit fogok csinálni addig?
– Fel szedsz pár csajt, meg énekelsz – mondtam neki, mire csak megforgatta a szemét. Adtam az arcára egy puszit. Így kicsit megenyhült, annak ellenére hogy beszóltam neki.
Valaki dörömbölt az ajtón, nem zavart kivételesen, hogy megzavartak minket.
– Gyertek ki. Richard akart valamit mondani – mondta Soffy.
– Kellünk oda? – kiabáltam ki.
– Igen.
Nagy nehezen felültem. Erőt gyűjtöttem, majd elmentem, hogy lezuhanyozzak. Magamra csavartam egy törölközőt, majd úgy mentem ki. Louis utánam ment bent. Felvettem egy világos szürke ruhát, meg beléptem a hasonló színű cipőmbe, majd vissza mentem megcsinálni a hajam. Felkötöttem, majd akartam kimenni de egy kéz vissza húzott. Kibontotta a hajam majd útnak engedett.
Megforgattam a szemem, majd ott hagytam. Felkaptam egy kalapot, majd kimentem a nappaliba.
Ott volt mindenki csak Louis hiányzott. Nem kellett sok és ő is megjelent. Beült Harry és közém, furcsa volt így szemüvegbe látni, általában inkább vakoskodik mint hogy feltegye.
– Végre – csapta össze a kezét.
– Először is Zoe? – fordult felém. Hátra dőltem, majd a kalapot a szeme elé húzta. – Akkor később. De a lényeg. Ezen a héten még itt lesznek fellépések, meg egy interjú. Utána megyünk tovább Írországba, közben Soffyt kitesszük. Írországba két hét. Ahogy Leila szül utána mennek haza Zoeval. Ahogy letelik a két hét egy hét pihenő. 29.-én irány New York. Zoe és Soffy meg külön jön utánunk Augusztusba. Majd 20 vissza a premierre. Lányok maradnak. Majd mi megyünk vissza Amerikába. Amerika után meg jöhet Európa. Novemberbe meg Párizsba jönnek a csajok. Majd utána Márciusba Los Angelesbe. Majd Májustól három hónap pihi – mondta röviden. – Z? – fordult felém.
Kalapot forgattam az ujjaimon, majd figyeltem, vártam. Közben folyamatosan kattogott az agyam. Louis megszorította a combom, mire elvettettem a bennem kavargó gondolatokat. Itt nem segítenek. Ezer meg egy ellen példát tudok felhozni, de egy mellette mindegyiket kiüti.
– Igen.
– Köszönöm. Fiúk irány az interjú – csapta össze a kezét.
Ahogy kiléptek mi bevackoltunk magunkat a Tv elé és béna vígjátékokat néztünk. Közben meg kibeszéltük, fiúkat. Egy igazi csajos délutánt tartottunk. Mivel megéheztünk ezért Leila kivételével megindultunk a közeli Nando'sba. Leadtuk a rendelésünket, majd leültünk az egyik asztalhoz.
– Ki tudja, hogy Leilanak mit kell vinni? – kérdeztem.
– Írj neki smst – vonta meg a vállát Amy.
Mint kiderült azért nem emlékszek arra, hogy mit kért, mert nem kellett innen semmi neki.
– Mi lesz velünk szeptemberről? – tette fel a kérdést Amy.
– Semmi – vontam meg a vállam.
– Túl könnyen kezeled a helyzetet – rázta meg a fejét Soffy.
– Hidd le nem várom a szeptember, de nem azért, mert akkor megyünk vissza, hanem az iskola miatt.
– Te lány – rázták meg a fejüket, majd a kajára összpontosítottak.
Leilanak vittünk haza salátát, hátha meggondolta magát, de ha neki nem kell, akkor meg Lucifer szívesen megeszi.

4 megjegyzés:

  1. Zoe!:)
    Imádtam a rész, de szerintem nem csak a lányok kiváncsiak a szeptemberre!:)
    Várom a folytatást,
    Rose King

    VálaszTörlés
  2. Imádom. Hamar a kövit.
    Pussz.:*Helen*

    VálaszTörlés
  3. Naagyon jo, mar nagyon vartam! Gyorsan hozz ujat!!!!!!! <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz szeptemberben!:)
    Sok puszi, várom a következő részt!
    Adri xx

    VálaszTörlés