III. Évad 22. rész 07/20 D

.:: Zoe Szemszöge ::.

– Szerinted Harryt megtámadta ide felé egy rajongó? – suttogtam oda Amynek a szertartás alatt.
– Nem tudom, de elég hülyén áll a ruhája.
– Nem csak hülye – ráztam meg a fejem.
– Inkább nem mondok semmit. Mindenki jobban jár.
– Ebben egyet értek. 
Többi részt csendben töltöttük. Az egész meghívott társaság egyszerre röhögött fel, amikor Dan elrontotta az esküjét. Jay nevetett rajta a legjobban. Az biztos, hogy emlékezetes lesz majd. Bár melyik nőnek nem emlékezetes az esküvője?
– Mondtam már, hogy jól nézel ki? – suttogta Louis a fülembe.
– Te meg dögösen – fordultam felé, majd adtam az arcára egy cuppanós puszit.
Végig simított a derekamon, majd ment pózolni a gépek előtt.
– Csak én érzem úgy, hogy folyamatosan figyelnek? – nézett körben már sokadjára Amy.
– Nem, csak engem nem érdekel – vontam meg a vállam, majd elvettem egy pohár pezsgőt.
– Nincs itt Louis, és azonnal alkoholizálsz? – vette el a poharat ami felé nyújtottam.
– Az otthoni dugi piát, már mind megitta. Kénytelen vagyok behozni a lemaradást.
– Jaj te szegény ártatlan szomjas lélek.
– Az is vagyok – koccintottam össze a poharunkat, majd én azonnal meg is ittam. Amy csak kóstolgatta. 
Liam jelent meg mögötte, majd valamit bele súgott a fülébe. Három fiú szinte egyszerre indultak meg a kert egyik sarkába.
– Drága mókuskám, megleszel nélkülem? – tette az állát a vállamra.
– Jaj mézes madzagom, nem hiszem, hogy túl fogom élni a hiányodat.
– Csak sóhajts, és már itt is leszek, cicám – fordult szembe velem.
– Cukorborsókám én annyira szeretlek – tettem a kezem a szívemre.
– Én sokkal jobban, ölelni való macikám.
– Nem én jobban, kutyikám.
– Kincsesszigetem, hiányozni fogsz – lépett hátra egy lépést.
– Nyuszom muszó, siess kétlem, hogy bírnám nélküled.
Louis a szívéhez kapott, dobtam neki egy csókot, amit látványosan elkapott, majd ment tovább. Vissza fordultam Amyhez, nagyon élveztem a döbbent fejét, amit vágott.
– Mennyit ittatok?
– Egy pohárral, hogy az a szerencsétlen, amelyik ott megy, na azt nem tudom mennyit ivott.
– Mi volt ez az egész?
– Ő kezdte – vontam meg a vállam, majd oda adtam a pincérnek az üres poharat.
– Azt mondtad, hogy utálod, ha idétlen beceneveket ragasztanak rád. Louis meg szerintem a legrosszabbakat sorakoztatta fel.
– Ezen vagy fel akadva, hogy szórakozik velem?
– Látod? – tárta szét a kezét.
Még morgott egy darabig, amin én kifejezetten jót szórakoztam, kihasználtam, hogy nem figyel semmire. Folyamatosan cserélgettem a poharát, kell a műsor. Szegényt elég jól fejbe kólintotta az ital. Már értelmes mondatot nem tudott összehozni.
– Leitattad? – esett kétségbe Liam.
– Nem, magától ivott – mosolyogtam a lehető legaranyosabb mosolyommal.
– Ez jó volt – tartotta fel Niall a kezét mire bele csaptam.
– Okos, meg szép is. Tiszta főnyeremény – adott egy gyors csókot Louis.
– Azért ne szállj el magadtól – bökte meg homlokom Amy.
– Nem is tudnék. Szárnyaimat otthon hagytam.
– Rántott csirkeszárny? Csípős a kedvencem – simogatta a hasát Niall.
– Hogy fér beléd ennyi kaja? – ráztam a fejem.
– Sok sport. Mire felmegyek a színpadra megéhezem. Mikor lejövök, már nagyon éhes vagyok.
– Jobb ha többet nem tudok – emeltem meg egy kicsit a kezem.
– Szerintem is – értettek egyet a fiúk.

4 megjegyzés:

  1. Indítsd úgy a napod, hogy reggel a kis idődbe ezt még elolvasd és fantasztikus napod lesz :P
    IMÁDTAM EZT A RÉSZT!
    EGYÜTT A CSAPAT ÚJRA! (a fél csapat :c)
    Zoe és Louis párbeszédeim behaltam :D Niall meg hozta saját magát :D
    KOVETKEZO RESZT!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj el is felejtettem; Egy díj vár rád nálam! :)
      http://littlethings-hannahandlouis.blogspot.hu/2015/10/az-elfeledett-bloggerekert-mozgalom.html

      Törlés