III. Évad 6. rész 06/15 L

.:: Zoe Szemszöge ::.

Nyújtózkodtam, majd kikeltem az ágyból. Felvettem a köntösöm és megindultam a fürdő felé.
– Jó reggelt – köszöntem Lucifernek.
– Neked is – jött a válasz tőle.
Bementem a fürdőbe felkötöttem a hajam és megindultam lefelé. A konyhába félkomással csináltam magamnak egy forró csokit.
Elővettem az étcsokit, majd apró darabokra törtem. Elővettem a kedvenc bögrémet, majd beletettem, betettem a mikróba kér percre, majd előtte várakoztam hogy kész legyen. Közben egyszer kivettem és felkevertem a csokit az alján. Ahogy kész lett beleöntöttem a forrócsoki alapot, majd elkevertem. Látni lehetett ahogy az étcsoki úszik a tetején. Tettem rá sok tejszínhabot, majd reszelt csokit szórtam rá. Tettem még tejszínhabot, majd kakaóport és mályvacukrot raktam a tetejére. Az egyik oldalt ki akart folyni, de éppen időbe töröltem le az ujjammal.
Leültem a pult elé és a fejem támasztottam rajta. Belekortyoltam, mire tiszta tejszínhab lettem.
Megjelent a mellettem lévő széken Lucky is.
– Jó reggelt – dobtam neki egy mályva cukrot.
Nagyot kortyoltam az italomból, és élveztem, ahogy a csoki darabok elolvadnak a számba.
Két hideg kezet éreztem meg a vállamon, mire egy kicsit megugrottam. Nem vette le a kezét, hanem masszírozni kezdte.
– Tudod rossz úgy kelni, hogy nem vagy mellettem – csókolt bele a nyakamba.
– Nekem is rossz volt, mikor több hónapig nem beszéltünk.
– Nekem is – ült le mellém, majd lecsókolta a tejszínhabot a számról.
– Ez milyen? – nyalta meg a száját.
– Saját recept – tartottam felé a bögrét, mire kortyolt belőle egyet.
– Nagyon jó – adta vissza –, de én maradok reggelente a kávénál.
– Minden ugyan ott van.
Megcsinálta magának az italát, majd visszaült mellém.
– Amúgy Lucky miért ül az asztalnál? – nézett a négy lábúra, aki a mellettem lévő széken ült és várta, hogy kapjon valamit.
– Nem szeretek egyedül enni – vontam meg a vállam.
– Amy?
– Iskolába jár, vagy munkába, most meg Liamhez költözött, sőt Edward is csak ritkán néz be. Kell a társaság – keltem fel.
Elpakoltam mindent, majd visszaültem Louis mellé.
– Mi a mai program? – kérdezte.
– Én olvasok, te meg elmész.
– Így kiteszed a szűrőm.
– Igen, mivel nagy volt a szád.
– Miért? – nézett rám értetlenül.
– Este telefon beszélgetés? – kérdeztem rá.
– Fent voltál?
– Nem felébredtem és mindent hallottam.
– Azért szólhattál volna.
– És zavarjam én is a beszélgetésetek mint Amy, vagy esetleg szóljak közbe miközben figyelsz.
– Jó nyertél – hagyta rám. – Többieknek mint mondunk?
– Azt mondasz amit akarsz – vontam meg a vállam.
– Ennyire könnyen belemész.
– Igen.
– Akkor megyek is – adott egy puszit a homlokomra.
– Már is? – szomorodtam el.
– Most küldtél el.
– Én csak azt mondtam, hogy elmész, azt nem hogy mikor – helyeseltem, majd felálltam, hogy szembe legyek vele.
– Gyere ide – tárta ki a karját ölelésre.
Oda bújtam hozzá, majd belefúrtam az arcom a nyakába. Ez már nagyon hiányzott.
– Hiányoztál nagyon – motyogtam.
– Nekem is – szorított még jobban magához.
Csodás pillanatot a telefonja tette tönkre. Nem vette fel, csak megnézte, hogy ki keresi, majd vissza tette a zsebébe.
– Majd találkozunk – adott egy csókot.
– Úgy is megyek.
– Várlak – kacsintott –, de majd szórakozzunk velük.
– Meglesz – mosolyodtam el.
Elment, én meg magamra maradtam. Felmentem a szobámba, majd bele vetettem maga a papírokba.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó napom volt, de most, hogy két új (ahww) részt is elolvashattam a blogodon most még boldogabb vagyok!!! Majd szétcsattanok áááááá!! Izgatottan várom a folytatást!
    Ölel, Gab
    Ui.: Ha szétcsattanok, úgy hogy repüljek cillámpónin Disneyland-be!?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd meséld el milyen volt a Disneyland, egyszer én is el akarok oda jutni.

      Törlés
  2. Torok fájosan új részt olvasni ferge - most figyelj - teges.:))
    Gratulálok a jó érettségidhez!:))
    Amúgy olyan kis cuki Louis és Zoe.:3 Eltudom képzelni Őket úgy, hogy együtt van a csapat és Louis áradozik Samantharól, hogy bosszantsa Zoet miközben Zoe áradozik Willről. Persze Ők ketten egyszer-egyszer összenéztek és mosolyognak egymásra.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      És igen Louis meg Zoe imádják egymást basztatni, ez élteti őket.

      Törlés
  3. Sziaaaaaa ! ;) na, most full nyugodt vagyok, és Gratula a matekhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hááát...kérdésedre válaszolva van ez, van a timitamis, meg egy ami igazából Logené, de a kin-es sztorit onnan írjuk, és abba be tudok lépni, szóval még az. Az előzőt név+URL izébizével írtam, szóval csak három/ saját csak kettő :D

      Törlés
  4. Hát nincs mit mondanom! Olyan cukik!! Amikor hazaértem és megláttam a részeket nemtudtam hogyan is reagáljak viszont a végén ilyen sikoltozósra sikerült. Na mindegy, a rész az valami fantasztikus mind a 2! Alig várom már a kövi részt és gratula a matekhoz mert ahhoz aztán ész kell!! Remélem gyorsan hozod a kövit! :D

    VálaszTörlés