II. Évad 56. rész 08/05 N

.:: Leila szemszöge ::.

Reggel Leo sírására keltem. Niallt addig-addig piszkáltam amíg fel nem kellet.
 Etesd meg!  mondtam.
 De nekem nincsen tejem.
 Menj el a boltba.
 De neked van tejed etesd meg és utána feküdjünk vissza.
 Nem, fáj a mellem, szóval irány  böktem meg.
 Jól van megyek  sóhajtott fel.
Felkeltem majd Leot ringattam. Nem kellett sok és megjelent Niall egy adag tápszerrel. Oda adtam neki a fiát, mire megcsinálta neki a kajáját, majd hozzá vágtam a cumis üveget. Ahogy megetette utána megbüfiztette, majd vissza tette aludni. Mivel már úgy is ébren voltam ezért elmentem zuhanyozni. Ahogy végeztem utánam Niall jött be.
 Van mára valami terv?  kérdeztem az ajtóba.
 Nem tudom lehet hogy lemegyünk a partra, minden attól függ, hogy Richard leenged minket vagy nem.
 Majd Zoe kiharcolja.
 Ki, de hogy akkor mi rosszabbul járunk az is biztos.
 Ne legyél ilyen negatív, amúgy meg szerintem nem fogtok rosszul járni. Egyetlen aki rosszul jár az Zoe lesz.
Felöltöztem, majd megindulta megkérdezni a többiek a mai nappal kapcsolatba. Először Amyékhez kopogtam be. De mivel semmi válasz nem érkezett ezért megindultam Graceék szobája felé.
Ott amikor kopogni akartam megjelent Richard.
 Jó reggel  köszönt mosolyogva, majd oda lépet Zoe ajtaja elé és bele verte az öklét.  Gyere ki?
 Kedvesebben is lehetne  támaszkodott neki az ajtónak Zoe.
 Mondom a ma tervet.
 Elmegyünk strandra, délután meg az lesz amit akarsz.
 Legkésőbb délre legyetek itt.
 Rendben  csukta be az ajtót.
Megkaptam a választ, szóval vissza mentem a szobába.
 Megyünk?
 Délig el vagyunk engedve.
 Tényleg, Richard hogy ment bele?
 Könnyen  vontam meg a vállam, majd a táskába kezdtem pakolni a gyerek holmit.
Mire végeztem már Grace is átjött, hogy elmondja megyünk strandra. Még egy óra és sikeresen elindultunk. Majd egy fél óra tolongás az ajtóba és még egy fél óra várakozás hogy a Little Mix is jöjjön. Tízre nagy nehezen oda értünk a partra. Ott kettő részre oszlott a csapat. Fiúk a vízbe, lányok a partra. Mi kifeküdtünk és élveztük ahogy nap süti a hasunkat, vagy a hátunkat, ki hogy fekszik.
Zoe hozott magának egy könyvet ha jó láttam a borítóján valami vigyázz meg leszek volt. Nem tudtam mit jelenthetett, de szerintem semmit sem tudtunk egyhamar. Lány maga a megérhetetlen rejtély, még egy nyomozó sem ment volna el rajta.
Lányokkal nagyon össze barátkoztunk, Little Mixes csajok sokkal jobb fejek mint a tévé állítja be őket.
 Grace hova tűnt?  néztem körbe.
 Ott van  bökött a part felé Amy.
 Ezek nem tudnak elszakadni egymástól  rázta a fejét Zoe.
 Te mondod?  kérte számon Amy.
 Nem tudom kik voltak teljesen maguk alatt karácsonykor, mert nem volt itthon az uruk.
 Könnyen beszélsz, akkor még nem voltatok együtt  vágtam hozzá.
 Igaz annyira bele vesztetek a hiányukba, hogy észre sem vettétek amikor elköszöntem  ebből háború lesz.
 Ja az nap szólsz, hogy elmentem, majd találkozunk, esetleg előtte, hogy bocs már, de én öt éve versenyzek, most is lesz egy, elmegyek rá, majd ott találkozunk. Tényleg a mi hibánk  emeltem fel a hangom.
 Senki nem mondta, hogy a ti hibátok, de minek kell mindent az orrotok alá dörgölnöm.
 Tényleg kedves Goldenwin lovarda tulajdonos, mikor akartad elmondani azt, hogy Richard meg a nagyapád akik történetesen testvérek közös megegyezés alapján neked ítélték a birtokot?  kérdezte Amy. Zoenak el állt a szava.
 Lányok elég  teremtek ott a fiúk.
 Szóval kinyomoztad, mire jutottál vele?  kérdezte csípőre tett kézzel.
 Már tudom miért voltál felháborodva.
Nem tudtam, hogy Zoe még miket titkolt, de szerintem senkinek sem mondta el. De mit ért el vele, bár az ő fejjé senki nem látott bele.
Éppen valamit mondani akarta amikor megszólalt a telefonja, rá sem pillantva felvette.
 Igen... nem oda-vissza jegy.... Montrose... Köszönöm  tettem le a telefont.
 Hova lesz az út?  kérdeztem.
 Montrose, két nap és jövök addig lerendezek egy régi családi vitát.
 Micsoda meglepetés nem szóltál.
 Ma derült ki most, szóval nem késtem semmi  mosolygott azzal a tipikus mosolyával, amiről tudtad hogy titkolt valamit, de soha nem szedted ki belőle mit is.
Felállt, majd össze szedte a cuccait.
 Megyek, majd jövök  indult meg, Louis meg utána.
Elégé messze mentek így nem lehetett hallani, hogy mit mondtak.
 Zoe  vágtam rá.
 Louis  mondta szinte velem egyszerre Grace.
 Hova mész?  kezdte Grace.
 Elmegyek, majd jövök.
 Minek mész el?
 Mert csak  ahogy kimondta Zoe már ment is el, Louis meg ment vele.
 Hát őszinte leszek hozzátok érdekes egy társaság vagytok  mondta Jade.
 Hát igen  értett vele egyet Niall, majd adott egy csókot.

5 megjegyzés: