II. Évad 55. rész 08/05 N

.:: Grace szemszöge ::.

Reggel rosszullét miatt ugrottam ki az ágyból. Egyedül voltam a szobába, mikor erről meggyőződtem amilyen gyorsan csak tudtam berohantam a fürdőbe. Ott kiadtam a gyomrom tartalmát, majd megmostam az arcom, meg a fogam. Minden lehetőség leperget a szemem előtt, hogy mi lehetett az ok, hogy rosszul lettem. Este nem ettem semmit, csak egy szelet pizzat. Reggelizni még nem reggeliztem. Akkor meg mitől vagyok rosszul?
Gyorsan felöltöztem, majd a legközelebbi patikához indultam.
 Kérlek szépen csak ne legyen igazam  imádkoztam, miközben futottam.
Ahogy beértem azonnal kértem két terhességi tesztet, majd mint fizettem szinte futottam. A halban láttam, hogy Amy detektívruhában mászkált, nagyítóval vizsgált mindent. Meg akartam kérdezni, de nem volt rá időm.
Rá se mertem gondolni mi fog akkor történik ha terhes leszek, akkor ki fog derülni mit vétettem három hónapja.
Azt sem tudtam hogy jutott ilyen hülyeség az eszembe. Én megcsaltam Harryt, amikor örültem szeretem. Ráadásul a barátjával. Teljesen őrült vagyok, soha nem lennék képes ilyenre, még is megtettem.
Hirtelen egy hatalmas csapódást hallottam.
Azonnal a hang irányába indultam meg. Zoe szobájából jött.
 Zoe jól vagy?  kopogtam az ajtón.
Nem jött válasz, az ajtó nyitva volt ezért bementem.
Elégé érdekes látvány tárult elém. Zoe amint a falnak támasztva aludt. Ilyet már láttam nem egyszer. De hogy egy vérvörös térdig érő fellépő ruha legyen rajt, meg maszk és mindezt megkoronázta, hogy egy jó 10 centis magassarkú volt a lábán. Sőt a hajába bele volt fonva. Pont mit a fellépéseken. De ahogy a takaró lógott a kezén inkább tűnt egy álmos kisgyereknek mint egy profi táncosnak.
Ellökte magát a faltól, majd megindult az ajtó felé. Nem jutott messzire, a lába feladta, majd össze eset. Azonnal ott teremtem, majd megfogtam, hogy nehogy beverje a fejét. Az ágy felé löktem meg egy kicsit, mire teljes erejével bedőlt. Elvettem tőle a pokrócot, majd azzal betakartam. Rácsuktam az ajtót, majd mentem vissza, hogy megnézzem az eredményt.
Ahogy lehaladtam Leila szobája mellett elkeseredett sírást hallottam. Nem bírtam ki, hogy ne nézzem meg mi történik a szobába. Leo egyedül volt bent, Leila sehol. Felvettem a csöppséget, majd ringatni kezdtem mire abba hagyta a sírást és elkezdte az ujját szopni. Vissza tettem az ágyába, majd beljebb mentem a szobába.
Sikítottam amikor megpillantottam a padlón egy véres kést.
 LEILA!  kiabáltam.
 Igen  jött ki szekrényből.
 Mi történt itt?  fogtam a fejem.
 Ja semmi  vonta meg a vállát.
 Akkor mit keres itt egy véres kés?  mutattam rá.
 Ja, hogy az? Levesnek valót vágtam  vonta meg a vállát, majd egy másik ajtón ment el.
 Remélem csak csirke  imádkoztam miközben kifelé mentem.
Amy még mindig nagyítóval kémlelte a világot.
 Mit keresel?  kérdeztem tőle.
 Nyomokat ami elvezet a gyilkoshoz.
 Kit öltek meg?
 Nem akárkit fontos személy volt, és a galád meg fog fizetni amiért ezt tette.
 De kit öltek meg?
 Az egyetlen és hamisítatlan Lucifer.
 A papagájt?
 Pontosan, megfizet aki ezt tette  indult meg Leila szobája felé.
Istenem legyek terhes és kerüljek ki ebből a diliházból. Az sem baj ha Josh az apa, csak még egy ilyen reggelt ne kelljen átélnem. Beléptem a fürdőbe és már láttam a tesztet. Féltem és izgultam egyszerre.

Hirtelen kipattant a szemem majd Harry mellett találtam magam a szobánkba.
 Hol vagyok?  kérdeztem.
 Ágyba.
 Megölték Lucifert?  kérdeztem, mire feltápászkodott és egy őrült vagy pillantással díjazott meg.
 Honnan szedted?  ráncolta a szemöldökét.
 Azonnal jövök  ugrottam ki az ágyból, majd nem foglalkozva hány óra megindultam kifelé.
 Hajnali három van, kit akarsz felverni?
 Mindenkit  kiabáltam, majd be is csaptam magam után az ajtót.
Addig kopogtam az ajtón míg valaki ajtót nem nyitott.
 Louis hol van Lucifer?
 Amynél éjszakázik. Vissza mehetek?  kérdezte.
Nem válaszoltam neki, csak mentem a következő szobába. Ott is addig dörömböltem amíg ki nem jött rajta a detektív.
 Itt van Lucifer?
 Igen, de mit akarsz vele, azt hittem, hogy nem bírod.
 Hála istennek  sóhajtottam fel, majd ott hagytam értetlen tekintettel.
Visszamentem a szobánkba, majd befeküdtem már alvó Harry mellé. Vagy is azt hittem, hogy alszik.
 Szóval mi volt ez az örült papagáj keresés?
 Csak azt álmodtam, hogy Leila meggyilkolja ezért Amy nyomozó lesz, Zoe meg egy élő maszkos hulla.
 Veled mi lett.
 Lehet hogy terhes voltam.
 Nem tudod?
 Nem, pont akkor keltem fel.
 Nem tudom mit ettél, de ezentúl soha többet nem kapsz lefekvés előtt.
 Jó  forgattam a szeme.
 Most már aludj, de ne álmodj  adott a fejemre egy apró puszit.
 Persze, azonnal.
Gyorsan vissza aludtam és szerencsére nem álmodtam tovább.

2 megjegyzés: