III. Évad 16. rész 07/03 L

.:: Louis Szemszöge ::.

Reggel Luckyt ölelgetve ébredtem fel. Lelöktem az ágyról, majd visszafeküdtem. Zoe reggel lelépett, hogy beszéljen az új menedzserünkkel. Még nem jött vissza, vagy más hova is bement. Felültem, majd végig húztam a kezem a fejemen. Nagyjából magamhoz tértem, így tiszta fejjel tudtam eljutni a fürdőig. Beálltam a zuhany alá, és folyattam magamra a meleg vizet. Fél órán keresztül folyattam magamra. Kiléptem a gőzölgő fülkéből, majd a derekamra csavartam egy törölközőt. Odaléptem a tükörhöz, és neki láttam a fogmosásnak. Hallottam az ajtó nyílását, mire oda kaptam a fejem. Zoe jött be fáradt arccal és kócos hajjal.  
– Íggy menytélj elj? – kérdeztem tőle. Remélem értette.
– Nem, csak felhúztam magam  szerzett egy fésűt.
Elővettem a fújós balzsamát, és kentem a hajára belőle, hogy könnyebben ki tudja fésülni.
Befejeztem a fogmosást, majd elkezdtem a vállát nyomkodni.
– Segítsek lenyugodni?
– Tegnapi szex nem volt elég – morogta.
– Tényleg nem vagy valami jó hangulatodba – vettem el tőle fésűjét.
– Ezt mondtam.
Bementem a szobába, és felvettem egy bokszer, meg egy farmert.
– Samantha – próbáltam hatni a lelkére.
– Igen – sóhajtott fel.
– Nem akarsz ilyen dühösen elmenni apádhoz.
– Igazad van.
Magamhoz öleltem, majd visszamentünk a szobába. Tegnap hivatalosan is összeköltöztünk, itt volt minden cuccom, még párnak helyet kellett találni, de idővel az is meg lesz.  
Megmasszíroztam a hátát, mire viszonylag emberien viselkedett. Most meg a kanapén fetreng miközben a talpát masszírozom. Tévébe meg minden hülye csatorna ment.
– Most már elmondhatod mit mondott.
– Csak vitatkoztunk, semmi komoly.
– Majd megkedveled. 
– Inkább megfojtanám.
– Richardot is az elején utáltad.
– De ő a rokonom, azért tűrtem meg.
– Remélem Rich nem lesz a rokonod.
– Tőlem jobban senki sem.
Közelebb húztam a lábánál fogva, majd adtam egy csókot az ajkára. Átkarolta a nyakam, majd az arcát a vállamon pihentette. Rátettem az állam a feje tetejére, majd onnan figyeltem a tévét.

21 megjegyzés:

  1. Olyan édesek együtt!!! ♥ ♥ ♥
    Hamar a kövit!!
    Ölel, Gab

    VálaszTörlés
  2. Istenem, de édesek együtt! :) *-*
    Komolyan, mintha sorozatot néznék az egész jelenet lejátszósott fejemb. :)
    Kövit követelek most!

    VálaszTörlés
  3. ez de aranyos volt mar*-* kar h ilyen rovid resz lett:( varom a kovit;)
    Xx R💜☁

    VálaszTörlés
  4. OMG Imádom! Minden egyes résszel beleszeretek a blogodba. Szerinted legális volna a házasságunk? (ne gondolj ám őrültnek. )
    A nyaralásomon beszéltem egy lánnyal aki szintén olvassa és egyszerűen csak arról tudtunk beszélni, hogy vajon mi lesz a következő részekben :D Nagyon várom már <3
    I love Zois <3 <3
    Aláírás: Lau aki egy kicsit túlságosan is leégett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom majd megkérdezek valakit hátha elveheted, de te állod az esküvőt.
      Hogy találkoztál pont egy olyan emberrel aki ezt olvassa, ezt meséld már el.
      Jobbulást, kenegesd magad.

      Törlés
  5. Bip Bip zumm... Kengyelfuto gyalog kakukk!! Bip bip... Szeretem ezeket a kis nyugis részeket :) tök jooo :D

    VálaszTörlés
  6. Hali!! :")
    Siess a következő résszel nagyon jó lett! :)
    (Nem tudom észrevetted e de kaptál tőlem díjat pár napja)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen észre vettem és köszönöm. Kitettem az extra rövidíttet változatát

      Törlés
  7. Ne ne ne ne ne!!! Amugy szia! :'D Tegnap vagy tegnapelott kezdtem el olvasni a blogod egy huzamba... =)) Es most sokkolt hogy nem tudtam tovabb menni :// pedig tobbszor is probalkoztam!!! Nekem nagyon buzlik vmi ebben a Rich- ben... Kivancsi vagyok mi van meg a tarsojodban... =))
    Pussz.: Egy Hatalmas Rajongod :*
    XxX Klau ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaa es bocsi hogy ekezet nelkul irok de telon vagyok :)

      Törlés
    2. :D Nincs semmi baj, megszoktam már az ékezet nélküli írást, és örülök hogy tetszik a blog.

      Törlés
    3. :D akkor jo xD hat ha valakinek nem tetszik ez a blog az nem epelmeju xD :'D

      Törlés
  8. Meg egy kerdes... Telefonon hol lehet feliratkozni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem tudom, nem értek én az okos telefonokhoz.

      Törlés
    2. :'D hat akkor nem tudok feliratkozni, de biztos lehetsz benne hogy rendszeresen olvasom a blogod ;)
      XxX Klau
      U.i.: Sieeeeeess pls!!!! :) *-*

      Törlés
  9. Szia! ^-^ Nagyon jó a blogod és jujjjciiii imádom kedvenc blog hozd gyorsan a kövi részt lehet hogy nem szoktam írni ez azért van mert kb.1 hete olvasom a blogod és elolvastam az egészet. :* Imádom Louist és Zoe-t is. :3 És ÁÁÁÁ hozd az ujj részt gyorsan XDD
    UI: Bocsi ilyen mondjuk úgy "rohamaim" szoktak lenni minden rész után :)

    VálaszTörlés