III. Évad 12. rész 06/23 L

.:: Zoe Szemszöge ::.

– Tudod ki mellé költöztél. A szomszéd házba lakik az idegesítő húgom, aki azt hiszi, hogy szerelemes egy kis nyálas szupersztárba – jött be Edward.
Élvezett volt nézni. ahogy szájtátva figyel, és nem ért semmit.
– Ez izgi lesz – figyelt Barbara.
– Szia én vagyok a nyálas szupersztár, aki szereti a húgod – mutatkozott be Louis.
– Én meg az idegesítő húgod, aki szomszédba lakik – fogtam én is vele kezet.
– Ő róla meséltél? – csodálkozott Kat.
– Igen, nem gondoltam, hogy áthívod vacsorára.
– Mehetünk ha nagyon zavarunk – emeltem fel védekezően a kezem.
– Nem mindig is kíváncsi voltam, hogy mi igaz abból amit mondasz róla.
– Szerintem semmit – mondta Louis.
– Ti most szövetkeztek ellenem? – csodálkozott.
– De, hogy drágám – ölelte meg Kat.
– Mióta is vagytok együtt?
– Túl rég óta – sóhajtott fel Barbara.
– Egy éve – mosolygott Kat.
– Mióta is tudom, hogy van bátyám? – fordultam Louis felé.
– Kevesebb mint egy éve.
– Akkor te régebb óta ismered.
– Tudom mesélte, hogy megtalálta a húgát, meg hogy milyen csitri életet él.
– Szépített – néztünk össze Louissal.
Végül is a szócsatáknak vége lett, és egy hétköznapi beszélgetés kerekedett ki. A vacsora többi része kellemesen telt. Annak ellenére, hogy milyennek indult, jól végződött. Barbara nem élvezte, hogy senki nem marakodik, meg Louis szinte átnézett rajta. Este tízig maradtunk utána, magukra hagytuk az ifjú párt, ami nem is olyan fiatal. De legalább Edward hobbit vált. Nem engem fog piszkálni napi 12 órába hanem lehet hogy csak 2-be. Bár már régen járt nálam.
– Ez érdekes este volt – nyitotta ki az ajtót előttem Louis.
– Nagyon, ebben egyet értek.
Kiléptem a cipőmből, majd az első után a zuhanyzóba vezetett. Vettem egy villám zuhanyt, utánam meg Louis lépett be. Megmostam a fogam, majd a hajam kiengedtem.
– Valamit csinálunk este? – ölelte át a derekam.
– Hát tudod – néztem rá nagy szemekkel a tükörből.
– Drága lesz – motyogta.
– Tudom – adtam egy puszit az arcára.
Felvettem a pizsamámat, majd az ágynak a támláját lehajtottam. Laptopot feltettem az éjjeli szekrényre, majd kihúztam egy zsinórt.
A szoba be van kábelezve, hogy a laptopot bármikor össze tudtam kötni tévével.
Levágta magát mellém, majd fél karral átölelt.
– Mennyit kell kibírnom?  adott egy puszit a homlokomra.
– Dupla részes évadzáró.
– De jó nekem – sóhajtott fel.
– Neked a legjobb – adtam egy puszit az arcára.
– Csak is – fordította a figyelmét tévének.

7 megjegyzés:

  1. Nincs mit ;) Ez egy ilyen kis cukis rész... Szerintem nekem nem most kéne kommmentet írni, teljes agyhalállal, mert szerintem ez a neten fertőződik :D

    Én mentem aludni... Szerintem holnap majd megnézem a részt megint, és ép elmével is komizok egyet... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kaptam még semmilyen betegséget az interneten keresztül, de inkább vigyázok

      Törlés
    2. Szerintem meg lappang. Pár nap és megtapasztalid az Agyhalál első tüneteit. Ha elkezdesz röhögőgörcsöt kapni, csak úgy jó kedved lesz, és dől belőled a hülyeség, akkor sajnálom, de elkaptad ;) nincs mit tenni, tanulj meg együtt élni vele :D

      Törlés
  2. De vártam ezt a rééészt! Most már csak a folytatás érdekel!!
    Ölel, Gab
    Ui.: Gratu, hogy sikerült :)

    VálaszTörlés
  3. Edward na már picit hiányoztál.:)) Ez olyan cute rész lett erre nem találok szavakat *-* Sorozatmánia na ebbe hasonlítunk.:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sorozatok nélkül én nem tudnám elképzelni az életem

      Törlés