II. Évad 78. rész 11/02 P

.:: Zoe szemszöge ::.

Fel voltam készülve a legrosszabbra. Láttam a szemén, hogy megbántottam, de remélem, majd meg tudok mindent magyarázni. Tudtam, hogy én voltam a hibás, és az egész vita, csak miatta volt.
– Miért nem mondtad el?
 Mert semmi nem volt biztos  suttogtam.
 Tényleg? Akkor ha nem volt biztos mit keresel itt?
 Nem így volt végig kitalálva. Én megyek utánad, mert én annyira ráérek. A sztár nem tud kivenni egy hetet, még más kérésére egy hónapot csúszik minden, de egy hetet nem tudsz kérni  kezdtem elveszteni a türelmem.
 Milyen jó, ha ennyire tudsz tervezni asszisztens kisasszony, akkor miért nem rendezted le, elvégre itt te vagy a mindenható, meg az atya úr isten lánya.
 Én vagyok a hibás, mert nem mered kinyitni azt a hatalmas szádat? De bezzeg ilyenkor meg tudod mondani mi a bajod.
 Képzeld nem akartam mindenki előtt jelentett rendezni.
 Tényleg szerinted engem érdek, hogy mi a véleményük arról, hogy vitatkozunk.
 Nekem is mindegy hogy kihallja, hogy kiabálok.
 Akkor remélem nem baj, ha kint folytassuk az előcsarnokba.
 De képzeld el baj, nem szeretnék a címlapokon szerepleni, mint a nagy vita.
 Nem fogsz rajta szerepleni, mert neked köszönhetően én leszek a senki háza, aki mert ellened szegülni, én rohangálok utánad, de te nem vagy hibás semmiért. Elvégre te vagy a tökéletes sztár. A nagy Louis Tomlinson.
 Igazad van azért is én vagyok a hibás, mert elvállaltad a munkát.
 Mondtam én ezt egy szóval is?  mutattam saját magamra, meglepetten.
 Igen, pontosan az előbb.
 Nem akkor azt mondtam, hogy te miattad kell a fél világot körbe utaznom.
 Most meg a drága Richardod miatt.
 Amúgy egyáltalán nem érdekel, hogy miért vállaltam el?
 Hallgatom a hazugságod  fonta össze a kezét.
 Ez lesz az utolsó amit hallasz tőlem szóval jegyezd meg. Azért vállaltam el, mert veled akartam lenni, mert bele szerettem egy ilyen baromba, akivel normálisan nem is lehet beszélni. Azért vállaltam el, hogy a turné ne álljon közénk, mert utálok távol lenni tőled. De ez téged nem érdekel, mert most fontosabb a karriered.
Ennyit mondtam, majd megindultam kifelé. Tudtam, hogy ez vagy, valami hasonló lesz a vége, ezért is vettem ki egy szobát lent.
Lehet, hogy én reagálom túl, de nem fogok oda menni hozzá. Majd ha akar valamit megkeres, mert én holnap reggel az első géppel indulok Londonba.
Felvettem a recepción a kulcsot, majd a szemem törölgetve megkerestem a szobámat. Cuccaim itt sorakoztak. Odamentem a bőröndömhöz, majd kivettem belőle az pizsamámat. Megindultam a fürdő felé a dolgaimmal a kezembe.
Nem volt kedvem sokáig áztatni magam, sőt ha nagyon bele akarnánk mélyedni, semmihez nem volt kedvem. Vettem egy gyors zuhanyt, majd felvettem az egyik bugyimat rá a piszimet. Csak azért zuhanyoztam le, hogy valamennyire kitisztítsam a fejem. Hátha segít.
Előkerestem a százas zsepicsomagot, oda állítottam az éjjeli szekrényre és kezdetét vette az önmarcangolás, meg az álomba sírás.
Hibás voltam tudtam nagyon jól, el lehetett volna ezt a vitát kerülni, csak ki kellett volna nyitni a nagy számat, de én csendben maradtam és mindent tönkre tettem. Megint minden az én hibám, és ezt jóvá sem tudtam tenni.

1 megjegyzés: