II. Évad 65. rész 08/21 L

.:: Niall szemszöge ::.

Reggel egy üzent várt Leilatól, hogy elment Leoért és hamarosan jön.
Átmentem Harry szobájába, hogy felverjem őket, hogy csináljanak valami reggelit, mire visszaér Leila meg a fiam.
 Mit akarsz Niall?  nyöszörgött Grace.
 Csináltok reggelit?  néztem rájuk kiskutya szemekkel.
 Nem  vágta rá Harry.
 Kérlek.
 Kérd meg Leilat  motyogta Grace.
 Nincs itt. Elment Leoért.
 Miért nem ezzel kezdted  kelt ki Grace, majd lerántotta Harryről a takarót, mire bodri morogva felkelt. Hát igen Grace soha nem bocsátja meg nekünk hogy nem ő lett a keresztszülő, és próbálja bebizonyítani, hogy ő sokkal jobb jelölt lett volna mint Zoe.
Tovább mentem. Felvertem Perriet, meg Zaynt is.
 Kellene a segítségetek  ültem le az ágyra.
 Mihez kellene?
 Reggelit csinálni.
 Jó.
Liam és Amyt is kizavartam az ágyból majd megindultam Zoe és Louis felé. Nem tudom mennyire sikerül felverni a hétalvóékat 
 Ébredjetek  nyitottam be, de a szoba üresen állt.  Louis!  kiabáltam, mire kinyílt a fürdő ajtó.
 Igen  jött ki magára csavart törölközővel.
 Leila meg Leo mindjárt megjön, csinálni kellene nekik valami kaját. Amúgy Zoe hol van?
 Bent fürdik  bólintott a fejével.
 Siessetek  hagytam ott őket, majd amikor kiléptem hallottam, hogy valami bele csapódott az ajtóba.
Lementem a konyhába és segítettem Harrynak, aki palacsintát csinált. Mindenki megjött, és neki láttunk megcsinálni a kaját, olyan svéd asztalt sikerült összehoznunk, hogy 
 Megjöttünk!  kiáltotta el magát Leila.
Azonnal oda rohantam majd kivettem a hordozóból Leot.
 Csináltattam neked reggelit  csókoltam meg Leilat.
 Milyen figyelmes vagy  nevetett fel az angyali kacajával.
 Ugye?  nevettem fel.
Behozta a kocsiból a cuccait, addig én leültem a székre és Leot a térdemre ültettem, mikor Leila megjött bele tette az etető székbe.
Elővett egy kis tálat, majd valami kajának nevezett dolgot tett bele.
 Na egyet a mama kedvéért  emelt fel a kanalat, mire Liam nyelt egy nagyot.
 Nem csodálom, hogy nem akar enni szerencsétlen kanállal eteted.  szólalt fel a fóbiás.
 Hogy etessem?
 Figyeld, majd megmutatom  vette el tőle Liam a kaját, meg a kanalt messzire dobta.
 Na ez jó lesz  könyökölt fel Louis.
Liam oda tette a tálját, majd szembe leült vele.
 Gyerünk Leo egyél  adott neki egy villát.
Nagyon bírtam ezt a kis kölyköt, mert megfogta a tálát és nevetne neki dobta Liamnak aki végig folyt a trutyi.
 Ez répás?  szagolt bele a levegőbe Louis.
 Igen  tanulmányozta az üveget Leila.
 Lehet, hogy nem szereti a répát  gondolkozott Harry.
 Mindenki szereti a répát  vágott durcásan az asztalra Louis.
 Van még...  tanulmányozta az üvegeket Leila. –, sárgadinnyés meg őszibarackos.
 Próbáljuk meg az őszibarackosat  ajánlotta Amy.
 Jó  próbálta meg kinyitni az üveget.
Oda adta nekem, de én sem tudtam kinyitni, rajtam kívül még megpróbálták a fiúk, de ők sem jutottak semmire. Hirtelen Perriehez került aki előrántott egy villát és nagy nehezen szétfeszítette az üveg fedelét.
 Azt a rohadt életbe  kiáltotta el magát Zoe, majd felugrott és kiviharzott az ajtón.

2 megjegyzés:

  1. most iratkoztam fel a blogodra, nagyon tetszik!!!!!!! hozd hamar a kövit!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Na, miért csak hetente írsz új részt?
    Már nem bírom ki!
    Imádom a blogot, várom a kövit! :*

    VálaszTörlés